utorak, studenoga 13, 2007

i made a big mistake

Life was fun
Life was great
Til I made my big mistake
Oh no itll never happen to me
Life was short
And life was sweet
I was thinking as I hit the street
I could hardly beleve
I could scarcely conceive
But I had gone out the window
I had gone out the window
I had gone out the window
She was fine
She looked great
And so we made our big mistake
I swear I swear I swear
Itd never happen to her
But the pavement knocked her head around
When she hit the solid concrete ground
From 30 flights above
And she was thirty something loving nothing
Gone out the window
She had gone out the window
She had gone out the window
Catch me if Im falling,
Catch me if Im calling
He was smart he was wise
Hed profoundly philosophize
Empathy for all humanity
til one day by an open window
Theres a note that read
Ive gone out the window - Im dead
He said yes to life for all of his life
But then one day he said no
I gotta go out the window
We all go out the window
Catch me I am falling
Catch me I am calling
Catch me we are falling
Catch me we are calling

9 Comments:

Anonymous Anonimno said...

seri, seri

13 studenoga, 2007 23:44  
Anonymous Anonimno said...

da jeate ... sjebano je to !

14 studenoga, 2007 00:39  
Anonymous Anonimno said...

Evo, usudila sam se... Otvorila sam stranicu... jbg... Ne, znam što da napišem... Stvarno ne znam... Čini se da ovo je istina... I na neki način drago mi je što je znam... Sada se samo moram naučiti nositi s njom... Sreća uvijek nađe svoj put... I dopre do tuđih srca... Moje srce uspješno zaobilazi... Možda to tvojeg i Karlinog nađe put... Ako je to iskreno, bez premišljanja, bez laži i izmotavanja... Onda se nadam da će uspjeti... I da ćete biti sretni... Nemoj ju zajebati... Ako dobiš šansu nemoj je prokockati... Nemoj lagati... Pa čak ni za dobrobit drugih... Istina se uvijek sazna... A žrtve su prevelike... I nepotrebne... Nemoj ju zeznuti i razočarati ovaj put... Cura to nije zaslužila...
"Trebalo je vijest poslati puno, puno ranije... Prije no što su počeli padati mrtvi..."

14 studenoga, 2007 10:56  
Anonymous Anonimno said...

Vratila sam se na stari nick, fallen angel... Zato što to i jesam... Pali anđeo... Lutam svijetom... A ne pripadam tu... I htjela bi se maknuti a ne mogu... Nemam hrabrosti umrijeti... Spašavam druge zato što sebe spasiti ne mogu... Budi pametan ovaj puta... Reci istinu... Bez obzira kakva ona bila... Ne možeš uvijek reći drugima ono što oni žele čuti... Ne možeš biti melem za svake uši... Jer ovako si sve razočarao... Sve... A mogao si samo jednu osobu... Mene... I žrtva bi bila 100 puta manja... A i ja bi tada pokušala shvatiti... Sada ne mogu... Ni da hoću... I mrzim to što si napravio... Ali što je tu je... Ne možeš promijeniti prošlost... A ni budučnost... Možeš promijeniti sebe... I tako će se sve početi mijenjati... Ne znam zašto ovo radim... Možda zato što sam naivna glupača koja ne zna pomoći sebi pa pokušava drugima... Možda zato što ne znam učiniti zlo... Možda... Više se neću javljati na ovaj blog... Cilj mi je zaboraviti... Tako je lakše... Želim vam sreću...
Don`t fuck it up this time!

14 studenoga, 2007 11:06  
Anonymous Anonimno said...

i'm on net !?

14 studenoga, 2007 19:39  
Anonymous Anonimno said...

Jao neznam sta da radim dal da te nazovem ili sam da ti se javim preko bloga ... Al stalo mi je pa cu jedno i drugo pa evo da te pitam kada ces moc 10 min izdvojit za mene ... ? A zovem te oko 12 ...

15 studenoga, 2007 07:43  
Blogger dado said...

jeate sada sam prizno jednoj curi sve ... nadam se da ona razumije bilo mi je lijepo dopisivat se s tobom jucer ... vidimo se uskoro

20 studenoga, 2007 09:31  
Anonymous Anonimno said...

Naravno da cura razumije i drago joj je da si joj prizno,ali hm...trebalo ti je 3 god :)
I njoj se bilo lijepo dopisivat,prisjetila se svih lijepih dogodovština i trenutaka...to vrijeme nebi mjenjala ni za što.
Vidimo se uskoro...
Anna Scott

21 studenoga, 2007 13:36  
Anonymous Anonimno said...

ha ha iako se kriješ iza anne scoot znam ko si haha ... naravno iako sam ti dosta toga zatajio vjeruj mi objasnit ču ti sve ... znam da si povrijeđena no ako mi dopustiš ...

21 studenoga, 2007 21:58  

Objavi komentar

<< Home