četvrtak, listopada 11, 2007

P E T A KKKKKKKKKKKKKkkkkkkkkkkk

koji bad ! kad sam vani volim klubski klupski a poslje 12 pričam samo turski ... noćas conect sutra karlovac a preksutra zagreb ...
samo me jebe petak imam 4 dogovora ali nesmijem izda šmica ni idu a ni sahu ni deju ni svoju ekipu nesmije niko izvisiti ... ak nebude ko jučer da svi izvise peh moro sam na conect ............


zato sooorrrrryyyyyyyyy ekipa cjela ,
znam da nije neka štela ...
ali moro sam ići,
vama nisam mogo stići ...
a možad bi se i vrtio
i možda bi izlaz svoj skratio ...
ali ........
ali ........
znate kako ide ONA

SVAKA MALA MENE GLEDA
MENI MALO KOJA NEDA
ISKUSAN KO STARI DEDA
SVAKU FURAM NEMA BEDA

A kad sparkam auto
i uđem u birc a onda me lupi ONA:

VOTKA I ĐIN
TO JE SADA IN
DOBRA LOVA
BRZA KOLA
RIBE OKO STOLA

I društvo moje staro
htio bih da se vratim bar nakratko
ali po noći mi je slatko
niste vi na cjedilu
ali ja sam na sjedalu
dok vi ločete
i novu točite

i kada sjednem u auto i upalim radio
a ono studio-d i zalupi me ona :

votka i đin to je sada in
dobra lova , brza kola
a riba polu gola ............
( samo pogledam na suvozačevo mjesto
a plave okice me gledaju i kako da stignem
do vas ............... )

1 Comments:

Anonymous Anonimno said...

tako je dacko.
nesmijes me zajebat.ni petru.ni nikog.ides s nama i gotovo.Partijanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

11 listopada, 2007 20:24  

Objavi komentar

<< Home