srijeda, rujna 05, 2007

TRAŽI SE POMOĆ ZA POSEBNE SLUČAJEVE

Jedna mala djevojčica koja je skoro nenamjerno ali ipak namjerno zasrala stvar zamolila me da stavim sliku gdje smo ja i karla bili zajedno ... sretni ... zaljubljeni ... pa evo jedne

for our girls ACC malo prepravljena od MC-CAD " za moju djevojku"

I sada plačem zašto si otišla sasvim prisutna u mojim snovima, jedna pa druga godina prolazi a ja na istoj sam stazi , gdje sunce zalazi žarkom bojom sa dušom mojom , tone u noći di otvorene su oči a ti ostaješ iluzija što u moju maštu kroči , ali ostaje nada da opet ćeš doći jer jedino što lječi je naš put ka sreći , osjećaj tuge je veći , veći , veći ... znaš mala da od toga nemrem pobjeći ; zaljeći mi rane , želim sretne dane , dane uz tebe samo da mi život krene , krene ali da si uz mene vječno pa da gledamo zvjezde sretno , koliko želim tvoje oči smeđe volim te , znaš da za tebe sam stvoren , volim te ... ljubavi moja ovo je pjesma za tebe ...

LJUBAV PROPADA , OSJEĆAŠ DA NESTAJE NADA , LJUBAV NESTAJE ALI PATNJA UVJEK OSTAAJE

Voljeli se dugo , bili stvoreni jedno za drugo , dok sam bio sa njom na druge nisam mislit mogo , bili smo ko dve ptice na grani , dok sam bio s njom bili su najljepši dani ... Ljubavi jedini ko te volio sam bio ja , i sada dok sve više, više tonem ledom ja sam jedini bio sam tvoj veliki medo , grlio te cjele dane ljubio te noću , ljubavi jedina ja te natrag hoću , hoću te natrag da sve to ponovimo da se ponovo jedan u drugoga zaljubimo; i svaki dan razmišljam zašto moralo je svršiti sa suzama u očima ...

LJUBAV PROPADA , OSJEĆAŠ DA NESTAJE NADA , LJUBAV NESTAJE ALI PATNJA UVJEK OSTAAJE

Još uvjek samsam , gledam zvjezde i razmišljam kako ću dalje sam ? neznam ! ničem se više ne nadam . Uvjek neko nedostaje , praznina u duši, moj mali svjet polako se ruši , tuga me guši. Svakim danom sam sve ljući , volim te ! nemam sad kome reći zato molim te ostavi me i nepitaj o sreći , neznam što to znači , tu rječ u mome riječniku ne možeš naći , kao što ja ljubav svog života nemogu vratiti ... bolovi su sve jači i jači , bez ljubavi mi je sve uzaludno i život mi ništa ne znači ; nekad se voljeli , sada smo prijatelji najbolji , možda kada bi dobio šansu pokušao bi biti bolji ; to isto ispada kao nada , opet se u igri nakon svega vraća patnja ...

LJUBAV PROPADA , OSJEĆAŠ DA NESTAJE NADA , LJUBAV NESTAJE ALI PATNJA UVJEK OSTAAJE

Posvećeno jednoj djevojci koja mi ne vjeruje i misli da lažem ali zapravo ja ne lažem samo sam skrivao istinu i nedaj da moram dugo još patit bez tebe jermoje duševno stanje je poput lazanje ... ...

14 Comments:

Anonymous Anonimno said...

ajde vrlo ljepo pa sada ako ti se ne vrati ... a ja sam sjebala onda ću je ja ljepo nazvat i reći da sam ja mala glupa klinka koja se previše šali ... pozdravio te moj buraz

05 rujna, 2007 02:09  
Anonymous Anonimno said...

a koja ti je to cura?nadam se da nije sofija.haha.Arian

05 rujna, 2007 15:25  
Anonymous Anonimno said...

Sofija je tvoja moja je karla =p

05 rujna, 2007 22:55  
Anonymous Anonimno said...

...hvala ti na ovom postu,mislim mogao si se sam toga sjetiti josh puno ranije...ugl mogo si stavit i neku ljepšu sliku =) al dobro...vidimo se,ne?Kacy

05 rujna, 2007 23:20  
Anonymous Anonimno said...

dacko ! daj se javi na msn da mi javiš kak ide operacij stormflash =P

06 rujna, 2007 00:17  
Anonymous Anonimno said...

"Možda bi trebao početi govoriti istinu kako bi ti ljudi vjerovali..."

"Sla-slaži mi, pa makar bilo što, sla-slazi mi, za nas je sada prekasno..."

"Postoji jedan detalj po čemu mogu sve shvatiti..."

"Mrzim se što vjerujem u laži glupe..."

"Odlazim... Zauvijek..."

06 rujna, 2007 11:03  
Anonymous Anonimno said...

"Odlazim, odlazim ali ne kao prije... Ovaj put zauvijek, sad pati... jer više ti neću doć... Odlazim..."

"Često bih voljela da se mogu držati onoga što kažen... Često bih voljela naučiti kako se odustaje... Često bih voljela pobjeći..."

"Kako zamršenu mrežu pletemo kada nekoga obmanuti kanimo..."

"Ponovno to radiš, samo što se ovaj put ne mogu nasmijati i prihvatiti igru... jer istina je da sam umorna, umorna od laži i igranja sa srcem... Više nije zabavno... jednostavno nije..."

"Postoje dvije stvari: Ići polako i čekati. Polako se ide zajedno... Čeka se sam... Ne želim više čekati..."

"Nestajem u mašti..."

06 rujna, 2007 11:19  
Anonymous Anonimno said...

"Obečanja izgovorena kako bi bila slomljena..."

"Za svaku riječ tražim dokaz, jer više ne vjerujem olako..."

"Prekrših obečanje... Krv je potekla iz one stare rane, krv teće niz moje ruke... Ne kajem se jer vračam milo za drago... Slaži mi, slažem ti..."

06 rujna, 2007 19:53  
Anonymous Anonimno said...

"Where did I go wrong I lost a friend, somewhere along in the bitterness, and I would have stayed up with you all night... Had I known how to save a life..."

"I can`t pretend I don`t care, When you don`t think about me. Do you think I deserve this? I try to make you happy But you left anyway"

"Heartbreaker"

"Cuz I`m tryin to get through today and there`s one thing I know: I don`t wanna think about you!"

"Because of you I never stay to fare from the sidewalk
Because of you I learned to play on the safe side so I don`t get hurt
Because of you I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you I afraid..."

06 rujna, 2007 20:11  
Anonymous Anonimno said...

ha

07 rujna, 2007 19:21  
Anonymous Anonimno said...

"Umorna od jurnjave tražim mir... Ti mi ga ne želiš dati... i dalje me mučiš onime što ne razumijem... i time me guraš od sebe... Na nepovratan način..."

07 rujna, 2007 19:22  
Anonymous Anonimno said...

A ovo ne mogu skužit da me jebeš...

07 rujna, 2007 19:28  
Anonymous Anonimno said...

"Opet nosim duge rukave usprkos vremenu... Skrivam krvave ruke, skrivam ožiljke... Nemoj reći da te nisam upozorila... Shvatila sam da sreća spretno zaobilazi moja vrata... Smrt mi je daleko... ali ću je ubrzati... ožiljcima... dublje, bliže, jače... Sve dok ne pronađem sreću, sve dok ne umrem, sve dok ne nestanem..."

08 rujna, 2007 12:44  
Anonymous Anonimno said...

"I hurt myself so you can`t"

"Postoje dvije tragedije u životu: jedna je izgubiti ono za čime ti srce čezne, druga je dobiti to. Ali ako je ljubav tragedija onda mi dajte tragediju..."

"Ponovno se mrzim. Opet sam dobila dokaz da nisam dovoljno dobra... Opet gradim zid... Ali ovaj puta cigle povezujem svojoj krvlju..."

08 rujna, 2007 12:47  

Objavi komentar

<< Home