ponedjeljak, ožujka 26, 2007

long time ago there was ...






i dddddddddd ................... nakon dugo mjeseci da ja napišem neš ! pa puno toga se izmjenilo , još više cura promjenilo ... ( fuck moram prestat slušat hip-hop ) da idem na koncert 30.3. vjerojatno ga se neću ni sjećat pa onda sam da to spomenem !!! a da napukon 18 nemoram više žicat okolo da kupim pijaču .... a da i uskoro će izaći novi album od linkin parka _ MINUTES TO MIDNIGHT svakako to moramo nabavit al tek izlazi 15.5. tak da će te se načekat , joj moram stisnut u scholi stara mi je obećala pežoa 207 novog ak upadnem na fax jedva čekam ... d već fucking dugo se nisam vozio ni otišao u planinu ha nemam vremena bog neg zna zašto , časna pionirska od sada ću pisat češće ... evo nekoliko fotki 207-mice koje sam složio na netu kako bi trebale izgledat kada bi došle u moje ruke ...


sport stil
i elegance stil

21 Comments:

Blogger dado said...

hvala !
pa imam , 18 dddd...

26 ožujka, 2007 23:11  
Anonymous Anonimno said...

lool

27 ožujka, 2007 22:46  
Anonymous Anonimno said...

Oi!! E, sada imam novi blog pa da ga vidiš dizajn je za umrijeti!!! Znaš ono, Punx not dead i to. Hvala na avangardu, ima sličan okusd kao one tvoje iz "riznice". Jednom riječju, zakon!!! Imam na svom blogu par pjesama od Weird al Jankovica za tebe. Ima još pjesama od nekih punk/rock grupa, ako ter zanima. U biti, pišem većinom o totalnoj anarhiji pa pogledaj!!! Oi!!!

29 ožujka, 2007 19:04  
Anonymous Anonimno said...

Joooj da, blog mi je punxer.blog.hr

29 ožujka, 2007 19:05  
Anonymous Anonimno said...

DAC TI SI TAKVA LAZOVCINA KAKVU SVIJET NIJE VIDIO!!!! TEBE BI TREBALO IZUZET IZ LJUDSKE CIVILIZACIJE I UPOZORIT TVOJE BUDUCE TREBE JER TI NE ZASLUZUJES NI NAJVECE GOVNO, SERATORU JEDAN! LAZES CIM ZINES! DA,DA, JEDVA CEKAM VIDJET TAJ TVOJ NOVI BUDUCI AUTO- NAJLJEPSI JE U PROZIRNOJ BOJI, ONAK KAD JE NEVIDLJIV JER GA NECES NI IMAT, LAZOVE, KAOI SVE OSTALO!!!

29 ožujka, 2007 21:23  
Anonymous Anonimno said...

kathy, ne nasjedaj na kretena! mozes ti nac i boljeg a ne ovu lazljivu pedercinu.

29 ožujka, 2007 21:25  
Anonymous Anonimno said...

Erm... Vidim Dac da si popularan... Ajd više odi na moj blog

30 ožujka, 2007 21:23  
Blogger dado said...

ha ha

31 ožujka, 2007 14:50  
Blogger dado said...

pa popularan sam vidiš koliko obožavatelja imam svi koji me vole a i mrze ga čitaju !

P.S. drago mi je što anonimci i pojedinci komentiraju, a kaj se može nekima se sviđa nekima ne samo kada bi onakve poruke mene dirale joj gdje bi ja bio ali pošto je to ispalo iz mode mogo bi se i taj anonimac potpisat i bit faca ...

31 ožujka, 2007 14:52  
Blogger dado said...

e da kaoi se piše odvojeno recimo ovako : " kao i " ha ha neko je nepismen

31 ožujka, 2007 14:53  
Anonymous Anonimno said...

Fakat

05 travnja, 2007 23:27  
Anonymous Anonimno said...

Daj piši neki post, jebote...

05 travnja, 2007 23:27  
Anonymous Anonimno said...

a kaj jebeno da napišem ... kako je danas bio lijepi i sunčan dan ?

08 travnja, 2007 11:25  
Anonymous Anonimno said...

da, stvarno bi mogao nes napisat, ipak si ti faca i imas zanimljiv zivot...barem napisi kak je bilo na onom j*** koncertu

08 travnja, 2007 17:42  
Anonymous Anonimno said...

Ej, Dac imam novi blog osim punxera: http://inlineklc.blog.hr

Napravili smo ga kopač i ja. Pogledaj ga i onda reci da poziramo =)!!! A, ha!

14 travnja, 2007 23:40  
Anonymous Anonimno said...

Jebote dac daj fakat neš piši! Svaki dan sam na tvom blogu i sam čekam novi post al mislim da ga nebum dočekal tak skoro. P.s. tnx na magazinu

18 travnja, 2007 10:35  
Anonymous Anonimno said...

bude on bude sam što nije !

19 travnja, 2007 23:47  
Blogger Arian said...

Gdje si dac? Ja sam po 58. put napravio novi blog i bilo bi lijepo da ga posjetis. Kada na svom nista ne pises mogao bi na mom i btw onaj elegance stil auta ti je juzno voce(banana)bez uvrede, ali onaj sport ti je prejeben. vidimo se

24 travnja, 2007 15:01  
Blogger Arian said...

Jebate zaboravio sam ti dat adresu. Adresa je mount-doom.blogspot.com

24 travnja, 2007 15:04  
Blogger dado said...

hm da oćeš adrese od bivših cura(blogova )


http://www.arianpredator.blogspot.com/

http://pcigre.blogspot.com/


mount-doom.blogspot.com


jao si ga blogerru , nestat će drugim ljudima mjesta da otvore svoj blog !!!

24 travnja, 2007 22:14  
Blogger dado said...

da i kak te nije sram slušaš RHCP kako te nije sram jel postoji uopće pjesma na koju od njih možeš normalno pišat , mislim da je u to điru , sve su im nekako ko stvorene za pogrebe i usput najveća rock komercijala ako su uopće neki rokeri , jer možeš im pjesme usporedit sa briny spears ...

24 travnja, 2007 22:16  

Objavi komentar

<< Home