četvrtak, srpnja 20, 2006

jetra i jetrve !!!

Prije nekoliko dana završio ssam sa poslom na nesretan način !!! bila je srijeda i ujutro niš nisam jeo a dan prije toga sam postio bio je puni mjesec u 7.mj to je jako važan dan !!! I oko pola 11 su me uhvatili grčevi nisam više mogao ni stajat a i kada sam si sjeo bolovi su postali neizdrživi !!! I onda su oni mene i moj biciklin strpali u kombi i ravno na švarču !!! Srećom gore su bili moja stara i šef kirurgije s kojim sam si jako dobar jer ću kod njega na specijalizaciju , otišao sam na pretragre i odvezli su me u sobu dali infuziju ( pošto nisu baš isprve pogodili venu malo sam osto ispikan pa su mi ruke izgledale ko nariću ) i otišli sve pripremit za operaciju !!! no uz infuziju dobio sam par inekcija protiv bolova i za smirenje jer puno brže djeluju neg tablete !!! i dogodilo se čudo poslije rengenskh slika i ultrazvuka nisu našli ništa što bi mogli operirati jer su sumljali na slijepo crijevo !!! nakon toga donesli su i nalaze pa su mi u krvi naši nekakav čudni dodatak koji svi imamo ali normalna količina je 10-20 mikromola po deci krvi a ja sam imao 50 i raslo je !!! pa su i oni bili zbunjeni !!! kako cool onda su predpostavljali da je možda hepatitis ili žutica ili neznam ni ja što !! pa sam odležo od srijede do subote u bolnici živjeći samo na infuziji!!! kada su me pustili rekli su da sam trebo ležat do ponedjeljka da se nesmijem previše naprezat, umarat i nesmijem imati nikakve aktivnosti !!! ja sam im reko ok !!! a kad sam ih pito šta mi je bilo oni su rekli : ništa da sam samo imo previše lučenja jetrenih hormona u krv i rekli su da nesmijem jest više ribu , meso i jaja što mi je jako teško palo jer sam vegeterjanac pa to često konzumiram i nesmijem piti gazirano i alkoholna pića !!! dok sam bio u bolnici propustio sam alpinistički izlet u alpe al zato sam malo išo na dirt ( sorri što ssam zakasnio sa pretraga na dirt (ž,mali mario...)) toliko o tome što mirujem!!!

3 Comments:

Anonymous Anonimno said...

jebote pa oni bu tebe na dijetu. Nema mesa, alkohola?! Čovječe! Usput, sorry, ali one slike nebuš dočekal. Bio sam na moru, pa su me starci natjerali da obrišem sve što može zauzimati memoriju. Moramo ponovno snimati. Usput, kako to misliš da su strpali tvoj BAJK i tebe na švarču? Pa kada ti se to dogodilo? Kad biš imao vremena nazovi me da slikamo opet. A kada budeš stigao, na blog mi napiši kakvu si ono boju koristio za farbanje bajka, zaboravio sam kako se zove!

24 srpnja, 2006 19:56  
Blogger dado said...

nisam koristio boju već sam ga dobio takvog a boja ti je nebeski plava vrsta perlesance !!!

24 srpnja, 2006 23:02  
Anonymous Anonimno said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

10 kolovoza, 2006 10:41  

Objavi komentar

<< Home