nedjelja, travnja 16, 2006

dac tale of snow on great saturday !

Kad bi vam reko da sam se danas sanjkao nebiste vjerovali a tek kada bih vam reko da sam upo u snijeg dubok oko 2 m rekli biste da ili da loše lažem ili nemoguće ili ... ali ja sam danas bio na velikoj kapeli išao sam na planinarenje na bjele stjene sa starim !!! Osim što sam u snijeg propadao do grla i od toga da sam sa 4 i pol metra skakao u snijeg dubok 3 i pol metra uspeo sam se u neočekivanim vremenskim uvjetima na vrh !!! ZIMSKI USPON U PROLJEĆE evo nekoliko slika sa pohoda :
pogled kroz prozor iz planinarskog skloništa na bjelim stjenama

Propadanje u snijg do pupka Propadanje do grla ( vrlo je toplo biti u snijegu )
A ovo je skok s 4,5 metara u snijeg dubok 3.5metara pogledajte savršen i bezbolan doskok ali i lavinu koju sam potaknuo
a odavdje slijedi uspon po stjenama Ovdje važna pozadina ( ali i ja ) to je reljef i sadašnji izgled V.Kapele

5 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Zakon. Ona slika na kojoj skačeš mi je najluđa. Je'l boljelo? A dobro, ti ipak imaš stanovitih iskustava sa boli. Ionako je to samo snijeg.

18 travnja, 2006 07:23  
Anonymous Anonimno said...

ovo gore sam ja, samo sam promijenio nadimak.

18 travnja, 2006 07:24  
Anonymous Anonimno said...

Dac kaj glumiš? Kaj bi htio biti turtlić? =)

18 travnja, 2006 20:07  
Blogger dado said...

ne bi htio biti turttlek nikako !!!!!!!!

18 travnja, 2006 23:06  
Anonymous Anonimno said...

*pozdrav dac..nadam se da si se ispucao..od prekosutra te opet počinjem tlačit..e vidjela sam te jučer i mahala a ti ništa..dužan si mi mikić..ehej..pozdrav..

22 travnja, 2006 16:26  

Objavi komentar

<< Home