subota, veljače 25, 2006

my dream caracter


Svako jutro kada se budim pomislim zašto moram ići u školu ili zašto ja nisam netko bogat pa me nije briga za školu ! Zapravo puno puta razmišljao sam kako je to bilo biti samuraj !? i shvatio sam da je njima životbio jako jako težak ! Npr: kada te netko vrijeđa ti moraš šutjet i smijat se , nesmiješ davati nikada povoda borbi moraš uvjek biti u skladu sa duhom ! No nije to ono što je teško , neg je to ono što se mora ! Rođen si da budeš samuraj a kada to jesi nebi to htio , ali dok nisi to bi volio biti ( Mirazugi ) ja samo smatram da su njihovi kodeksi za današnje vrijeme vrlo zastarijeli no ako bi ih se pridržavali naš život bi postajao sve bolji i mi bi postajali sve bolje i tolerantnije osobe !!! Ja sam odlučio da ću pokušat živjet u okvirima samurajskih kodeksa jer mi je životna želja otići na Okinavu i tamo živjeti !!! Samurajstvo nije služba već način života ( Hairi Nakamura )

5 Comments:

Anonymous Anonimno said...

*take me to the okinawa:))

25 veljače, 2006 14:59  
Blogger dado said...

i will Roža, I will !!! :)

25 veljače, 2006 22:50  
Anonymous Anonimno said...

You are really a gunpai and a ronin ;)

01 ožujka, 2006 22:05  
Anonymous Anonimno said...

daj jebote napiši neš na hrv ni ja nisam skužio šta si napiso a kamoli da je dac !!!

05 ožujka, 2006 01:45  
Anonymous Anonimno said...

What a great site »

01 veljače, 2007 00:59  

Objavi komentar

<< Home