nedjelja, veljače 19, 2006

DAN STRATEGIJE


Inače strategije su mi jača strana , pogotovo timsko ratovanj ali stvari nekada nejdu svojim tokom ??!! Danas je bila najveća bitka koju sam imao neznam da li u pozitivnom ili negativnom smislu ali uglavnom svi su se okomili na mene i moji su dvorci prvi pali ! ! ! pošto sam igro s Brezom on je izdržo još 10-tak minuta, prvi saveznik je pao još brže ! Ali sve ima svoje zašto : prvo breza je bio bolestan drugo saveznik je bio jako jako jako slab i najvažnije NEPRIJATELJ JE BIO JAKO JAKO JAKO JAK ! protiv mene su igrali karlovačka legenda Choper ( Diablo ), neki tamo ludi (šala) Arian ( Zeus ) i malecki Dario ( Darkfire Solliter ) !!! Kada nejde očito nejde !

5 Comments:

Blogger dado said...

ti bi popizdio svi su mene napali a umjesto da dobijem pomoć od svojih saveznika oni ko pizde zatvore se u svoj dvorac !!!

19 veljače, 2006 21:54  
Blogger dado said...

joj meni se klima i kurbla i pedala i svemi se na bajku može okretat za 360 od kada sam počeo radit 360 u mrzlom p. !!!

19 veljače, 2006 22:29  
Anonymous Anonimno said...

Bili ste dobri ali Choper a.k.a. Diablo i ja a.k.a. Zeus smo nbepobjedivi. To moras shvatiti,ali mec je bio najbolji na svijetu. Takvog meca se ne bi postidili i najbolji organizatori turnira na svijetu!!!!!

24 veljače, 2006 20:28  
Blogger dado said...

da ali nije bitka bila fer !!! koliko god vi slavili tu pobijedu prije bi vas dobili bez onog klinca nego sa njim ! uostalom ako bog dragi da sutra će mo bacit ja i breza protiv tebe i chopera , pa da vidimo kakva će to biti bitka ??!!

24 veljače, 2006 23:47  
Blogger dado said...

o našoj igri lorda !!!??? ajd posijetit ću !!!

25 veljače, 2006 22:51  

Objavi komentar

<< Home