subota, ožujka 11, 2006

samurajs in the past and in the future !!!

smaurajiii su se borili pokodeksima časti i živjeli su , život koji je bio zasmovan na temeljima kodeksa !!! ( sve o njima možete pročitati u sječanjskom skupu mojih postova a post se zove all abouth samurajs ) No kao njihova protuteža javili su se ninjjjjeeeee strašni ratnici zavijeni u crno platno ( samo im se oči vide )! i tako samuraji su pretstavljali light side a ninjjjjeeeee dark side !!! a slično se u današnje vrijeme javljaju i JJEEDDIIJJII ( tko nije gledao star wars - sram ga bilo ) i oni su isti samuraji : bore se za pravdu , red i poštenje a njima su prava suprotnost dark jedijji koji se bore za kaos !!! A sve njih vodi sila !!!! evo nekoliko slika :










S A J O N A R A

12 Comments:

Anonymous Anonimno said...

*grrr dac..ova vjeerica pomalo podsjeccha na tebe:))

11 ožujka, 2006 10:38  
Blogger dado said...

MISLIŠ ? ILI ZNAŠ ?! ILI ČAK MISLIŠ DA ZNAŠ ?? A MOŽDA TI IPAK ZNAŠ DA MISLIŠ ??!!

12 ožujka, 2006 01:27  
Anonymous Anonimno said...

Usput, kol'ko imaš iz engleskog, -5? Ako ti treba pomoći što se tiče dizajna bloga, javi se meni. Dobar mi je dizajn, ne? I kako to ta si na blogspotu? Što nisi čuo za www.blog.hr? Pozdrav, ico!

18 ožujka, 2006 20:02  
Blogger dado said...

joj ico čuo sam ja ali neda mi se sve pisat na blog.hr ponovo kada bih samo mogo prebacit sve to bilo bi puno bolje !

19 ožujka, 2006 22:15  
Anonymous Anonimno said...

ne on ti nije nikada čuo za to !!

19 ožujka, 2006 22:36  
Blogger dado said...

ne uopće nisam !!!

19 ožujka, 2006 22:36  
Anonymous Anonimno said...

Šta se ti Dado tol'ko furaš na te samuraje?

22 ožujka, 2006 09:31  
Blogger dado said...

ne oni su moji idoli

22 ožujka, 2006 19:37  
Anonymous Anonimno said...

Dado... dosadan si! Daj napiši neki novi post! Svaki put kad dođem na blog čeka me isti teks i iste slike.

25 ožujka, 2006 21:12  
Anonymous Anonimno said...

Usput, sakte je super! Imaš par postova na mom blogu!

25 ožujka, 2006 21:13  
Anonymous Anonimno said...

dac je sam po sebi samuraj

28 ožujka, 2006 10:04  
Blogger dado said...

ha ha ha naravno

31 ožujka, 2006 22:04  

Objavi komentar

<< Home