nedjelja, ožujka 05, 2006

my life in the future !!!

Kako mnogi ljudi su neodlučni i neznaju što bi napravili sutra za ručak ja sam se potrudio da se to ne dogodi ja sam si svo život isplaniro u grubim crtama i vjerojatno će tako biti ( al opet... mi snujemo a Bog ostvaruje) !!! Nedavno sam se upisao u PDD - planinarsko društvo dubovac jer već godinu dana sa svojim ocem osvajam vrhove hrvatske !!! Naravno to je učinjeno sa razlogom jer već ovo ljeto ću u planinarsku školu a na zimu ću u alpinističku školu jer mi je sve to potrebno za krajnji cilj GSS ili ti gorska služba spašavanja ! u međuvremenu ću upisat medicinski faks a kad njega završim na specijalizaciju odoh na okinavu zj. otočije riju-kiju ! tako ću postati GSS-ovac doktor i ići ću pomagat ljudima na najvišim vrhovima poput k-2 i maunt everest! na okinavi ću vjerojatno naći i neku zgodnu azijatkinju jer su one jako jako seksi ( nije 007 bezveze oženio u jednom filmu japanku ) !!! i tako će moj život proći u onom što volim i što želim !!! Kako sam na početku spomenuo da osvajam hrv. vrhove prisjetio sam se jednog pohoda na Veliku Kapelu ! To je bio najteži jednodnevni izlet jer smo u 11 i pol sati osvojili dva jako teška vrha a to su vrhovi bijelih i samarskih stijena !To je bilo jako tehnički i kondiciski zahtjevno ali isplatili se jer to još nisam nikada u životu vidio, toliko netaknute prirode na jednom mjestu ! Izlet mi se duboko urezo u sjećanje jer takvo još što nisam prošao i vidio ! evo nekoliko slika sa tog izleta :

Vrh bijelih stijena

Uspon na ljuske između 2 vrha

Zadnji dio na ljuskama

Jedan od tjesnanaca

Malo letim, dobio sam krila ( jedna od prepreka )

Ja i moj otac na vrhu samarskih stijena 1303 m

8 Comments:

Blogger dado said...

ma igraj da bar u nečem budeš bolji , e da danas sam rasturo u jedijima i sa i bez forsa !!!

05 ožujka, 2006 21:14  
Anonymous Anonimno said...

Stvarno si faca. Takvu fotomontazu ni najveci ne mogu napraviti. Breza i ja smo se slozili da si talentiran za montaze. Danas mi Breza donosi lord-2 u pol 8. Kaze da je igra megahit...

06 ožujka, 2006 12:35  
Anonymous Anonimno said...

*e ubijaju me te vase price o igricama..ako chete ti i shadowfax sjedit jos samo jedan dan iza mene s tim pricchama opako cu vas ozlijediti..
casna pionirska da hocchu

07 ožujka, 2006 23:43  
Blogger dado said...

da ovo nije ni jedna fotomontaža !!! da trc ja rasturam u jediju tu me nitko nema ama baš nitko to sam dokazo u zadnjih 7 ili 8 borbi !!! a ti roža ak ti smeta onda zatvori uši !!! šala nećemo više mislim ak slučajno naletit ta tema !!!

08 ožujka, 2006 22:17  
Blogger dado said...

da sada nećemo više sjedit iza sada će mo ispred forewwwwwwweeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr

11 ožujka, 2006 00:42  
Blogger dado said...

AJOJ JA SAM ISPROBAVAO SAORUNOVU MOĆ !!! ŠTA REĆ AJOJ !!!!!!!!

12 ožujka, 2006 22:38  
Anonymous Anonimno said...

Dado ti si fakat lud.

P.s.
skate ću ti platit za vikend

17 ožujka, 2006 17:15  
Blogger dado said...

ha znam da !!!

17 ožujka, 2006 23:21  

Objavi komentar

<< Home