četvrtak, lipnja 22, 2006

WORKING ALL AROUND


Počeo sam radit i u prva 4 dana koliko radim imam već 10 sati prekovremenog rada, ne da se ubijam od posla nego ono,ajd napukon četvrtak pa neki praznik pa ću se naspavat jer inače se budim u 5 i vraćam sa posla u 18 sati a radno vrijeme bi mi tgrebalo biti od 7 do 15 !!!
Zapravo problem je što sam jako izgorio na ovom suncu dok sam radio i naravno neispavanost jer u 5 se dignem u 18 sam doma do 19 se tuširam tj. skidam ulje i masnoću sa sebe i u 20 ili 21 sa curom van do 23 , do 24 zaspem pa opet u 5 ujutro dizanje i sve isponova !!! Zapravo mi je i drago da to proživljavam jer to će mi biti motivacija za učenje da mi se ne desi da ne upišem faks pa da moram ići raditi i pogotovo tako nešto !!! DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ovaj vikend idem u slovenske ( kamniške ) Alpe malo planinariti !!
Pozrav svim gledateljima ovog bloga jer odoh spat toliko sam umoran od posla danas sam radio od 6 do 21 to je bilo mrcvarenje ! Sori "Ž" što nisam došo u perivoj bio sam nesposoban za to !!!

12 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Joooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjj!
A kaj ću kad si je već stavio...
Čini se da nemam izbora...
He, he...
A whatever...
Life is tooooo short to worry...
So it`s ok...
I love you!
Kiss :)

22 lipnja, 2006 23:56  
Blogger dado said...

daj na hrv !!! šalim se razmem ja engleski ja imam 3 iz eng !!! he he ;)

23 lipnja, 2006 00:00  
Anonymous Anonimno said...

Ma daj! To nisam znala! (možeš si mislit ;))
Laku noć!
Lijepo mi spavaj...
E da, i javi mi se sutra...
Pusa

23 lipnja, 2006 00:08  
Blogger dado said...

budem ali ti si na roćkasu ma bum te nazval !!!! pusa !

23 lipnja, 2006 00:40  
Anonymous Anonimno said...

*ej, probaj urediti myspace profil ovdje->>

Freeweblayouts.net

23 lipnja, 2006 11:10  
Blogger dado said...

dojdi dojdi

23 lipnja, 2006 17:19  
Blogger dado said...

nemrem ja to uredit premda tvoj izgleda jebeno ja nemrem zapravo blog mi je i ovaj ok !! valjda !? premda bi htio imat ko tvoj ali i ovaj je ok !!!

23 lipnja, 2006 17:22  
Anonymous Anonimno said...

*eh..evo da ti objasnim:

- idi na www.weblayouts.com
- odaberesh neku kategoriju(npr.games)
- cchekash da se otvori :))hehe
- kopirash onaj tekst kod dizajna koji ti se svida
- ides na svoj profil; na EDIT PROFILE
- kliknes paste u okviric ABOUT ME (prije toga napishes nesto o sebi ako zeliss

to je to:)
i to je naredba:)

24 lipnja, 2006 21:03  
Blogger dado said...

a šta se ti smiješ ????????? ;)

25 lipnja, 2006 23:18  
Anonymous Anonimno said...

dado već si ionako spaljen pa sad još šalješ pusice preko interneta. Nešto tu ne štima. Usput, imam novi blog- skatex.blog.hr.

Na njemu ćeš nači slike mog ludiranja po Karlovačkom skateparku pa ih please komentiraj

08 srpnja, 2006 21:41  
Blogger dado said...

daj ivo molim te lijepo šta ti znaš šta je spaljeno !!??

08 srpnja, 2006 23:43  
Anonymous Anonimno said...

Enjoyed a lot! » »

03 ožujka, 2007 11:25  

Objavi komentar

<< Home