nedjelja, svibnja 21, 2006

joj subota a željac pijan mislim nije al ipak je

Joj želji je danas roćkas bio tj. sutra mu je a danas ga je slavio joj hajsić, dali on i ja smo e napili ! "ž " se napio napukon nakon dugo vremena i , naj bolje nije mogo doći sebi pa sam ga moro pratit doma joj ali nije mi žao!upoznao sam neku curu nije da je savvršena nego je onak zgodna nije onak zaglupljena ko neke neg onak joj joj joj i'm in love neznam šta da pišem osim toga što mi se svidja ??? da uglavnom još jedna subota u nizu savršenih subota !!! osvrt na prošlu subotu na natjecanje dirt - jum zion contest ! bilo je savršeno evo mog tricka no futter !!! ha ha
joj sve me boli od "ž" ovog roćkasa joj grem na spavanac a prije toga osvrt na favorita evrovizije koji je i pobijedio LLLLLOOOOORRRRRRDDDDDDDIIIIIIII !!!! evo i teksta pjesme a kada me vidite u gradu tražite me da vam ju pustim imam je na moubajlu !!!! ludnica od song-a

naravno evo i riječi pjesme ko zna english neka si prevede jebeno !!!!

Hard Rock Hallelujah!Hard Rock Hallelujah!The saints are crippledOn this sinners’ nightLost are the lambs with no guiding light The Walls come down like thunderThe rocks about to rollIt’s the ArockalypseNow bare your soulAll we need is lightningWith power and mightStriking down the prophets of falseAs the moon is risingGive us the signNow let us rise up in aweRock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujahDemons and angels all in one have arrivedRock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujahIn God’s creation supernatural highThe true believersThou shall be savedBrothers and sisters keep strong in the faithOn the day of RockoningIt’s who dares, winsYou will see the jokers soon’ll be the new kingsAll we need is lightningWith power and mightStriking down the prophets of falseAs the moon is risingGive us the signNow let us rise up in aweRock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujahDemons and angels all in one have arrivedRock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujahIn God’s creation supernatural highWings on my backI got horns on my headMy fangs are sharpAnd my eyes are redNot quite an angelOr the one that fellNow choose to join us or go straight to HellHard Rock Hallelujah!Hard Rock Hallelujah!Hard Rock Hallelujah!Hard Rock Hallelujah!Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujahDemons and angels all in one have arrivedRock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujahIn God’s creation supernatural highHard Rock Hallelujah!

7 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Hej... Danas mi je bilo super vani. Čujemo se i naravno vidimo sutra. Pusa

23 svibnja, 2006 21:37  
Anonymous Anonimno said...

E da, vidiš da sam nekak skužila. :) Imaš pravo, nije tak komplicirano. Pusa

23 svibnja, 2006 21:38  
Blogger dado said...

ajoj željac moraš još za moj rođendan !

23 svibnja, 2006 22:46  
Blogger dado said...

matejice drago mi je da ti je danas bilo lijepo !

23 svibnja, 2006 22:46  
Anonymous Anonimno said...

Dac, ja ipak ne bi otvarala blog... Draže mi je ovak pisat komentare na tvoj, a tak i tak sam prelijena da hih imala svoj... Čujemo se! :)

25 svibnja, 2006 14:27  
Anonymous Anonimno said...

bih (krivo sam napisala, my bad...)
P.S. Jesi li pitao Želju za ona film?

25 svibnja, 2006 14:29  
Blogger dado said...

jesam gledat će mo ga u subotu !!!

25 svibnja, 2006 22:17  

Objavi komentar

<< Home