ponedjeljak, kolovoza 20, 2007

たわごとを食べ、死になさい






never ever again , that was the last words in my last life ...



-vozački u utorak za 2 dana idem na sve ili ništa a ovo je nešto za nabrijavanje






htio bih i objavit sliku cure koja mi je sada bivša i koja je reka riječi s kojima sam počeo novi život never ever again ;



rođen sam iz pepela i u pepeo ću se pretvoriti dok se ponovo ne rodim a samo čast će me izvući iz tog kruga ( hirohito nakamura last empra in 3 šotokan )



-no sada fak'n treba uživati u životu to me naučio život i društvo a i naj frendovi



"30min vadi, briši i idemo dalje "



a ovo je uži izbor novih modela starijeg izdanja na koji ja padam tj. žicam da mi se kupi :

7 Comments:

Anonymous Anonimno said...

e lik klikni ovdje
http://s1.gladiatus.ba/game/c.php?uid=23102

20 kolovoza, 2007 15:15  
Anonymous Anonimno said...

e a zas smo mi morali prekinut i da sada cu te nazvat jer nemrem bez tebe , ona tvoja je otisla na maturalno budi sada moj imamo 5 dana kreveta ili tvog TT-a gdje ti i kad ti oceš ... please , kisicc

22 kolovoza, 2007 21:47  
Anonymous Anonimno said...

e dadica ko ti je ova ajde mi to objasni ...

30 kolovoza, 2007 09:19  
Anonymous Anonimno said...

i ima sličan nick ko ja ??? wtf

30 kolovoza, 2007 09:20  
Blogger dado said...

ne zabrinjavaj se .... to ti je katija .... =p purgerica jedna šašava sa koncert =p

31 kolovoza, 2007 13:54  
Anonymous Anonimno said...

da bude jasno samo ovo pišem jer me je dado zvaao u 1 sat to mu neću oprostiti ali moram napisat istinu ja sam samo srala kako bi karla ispala ljubomorna a to da smo prekinuli , hm nismo ni hodali i da dado ova dolje k.. ti je moja sestrična to mi je rekla jučer ... evo tako valjda je sada zadovoljan kad svi znaju istinu ... pa karla znaj jebeno cjelo vrijeme kužiš cjelo vrijeme je bio dosadan u zg-u pričo je o tebi ... valjda zaslužuješ da stavi tvoju sliku ...

05 rujna, 2007 01:26  
Anonymous Anonimno said...

ovaj reko je a i moja je želja vidjeti vas zajedno barem tada na slici kad ste bili sretni !

05 rujna, 2007 01:27  

Objavi komentar

<< Home