nedjelja, rujna 16, 2007

mt. MANGART

bilo je hladno , krvavo i nemoguće za ispeljat ... ali bio sam na vrhu uz male poteškoće ...
ovo sam na pola puta




vidim se imam mali bjeli šljem






e a ovdje se vidi mala grupica koja je odustala jer se vrijeme pogoršalo ja imam bjeli šljem ugl...


e a ovo se počelo nevrijeme navlačiti te sam slike naknadno dobio jer ja sam bio u nevrjemenu !
ovo mi je slikala grupa austrijanaca i dala tu sliku da pamtim jer ja sam u nevrjemenu u ovoj magli tj. oblacima
evo to je slika sa vrha da se vidi sa 2684 m nadmorske visine !

8 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Vau...
Ja se ne bi nikad usudila opčenito penjat... Ko zna u kakvoj bi se provaliji našla... Bzzzzzzzzz

17 rujna, 2007 12:59  
Anonymous Anonimno said...

ddaaaaaaaaaacccccccccccccccccc
+
??????????????????????????????
=
trudnica

18 rujna, 2007 13:16  
Anonymous Anonimno said...

Hm... Puno toga se ovdje sazna.............

19 rujna, 2007 19:49  
Anonymous Anonimno said...

to je za tebe plavušo ....

19 rujna, 2007 23:51  
Anonymous Anonimno said...

Aha... Kako uopće znaš tko sam? A ovo "+" nije istina niti je ikad bilo... Zapravo, ništa više nije istina... A ovakve gluposti više vrijeđaju tebe nego mene... Na kraju krajeva, mene više ništa ne može uvrijediti ni povrijediti a kamo li iznenaditi :))))))))

23 rujna, 2007 16:40  
Anonymous Anonimno said...

A bojim se da Ddaaaaaacccccc ne zna znaćenje ovoga "+" oliti ljubavi ili bar zaljubljenosti ili opsesije... Ne,ne... Nikada nije volio ili bio zaljubljen... Ne znam koji je razlog... Neki ljudi su sami sebi dovoljni... Za druge ih nije briga... Ima ih na sve strane i daju se svakome... Like ddddddd... Ali čemu se zamarati time... Ja sam ipak samo promatrač... Jer... ne želim biti dio ove igre za njih više... Volim ograničenost... Jer ovako nikada nisi siguran tko neželjen može uči u tvoju igru i koliki će biti broj igrača... Netaforički, naravno... :)))
Peace mother fuckers

23 rujna, 2007 16:46  
Anonymous Anonimno said...

Metaforički... zajebala me igra...

23 rujna, 2007 16:47  
Anonymous Anonimno said...

Hi hi! Vjerojatno bi i ja ovo isto rekao samo ne tako lijepo i pristojno, prepristojno. Ako dobro mislim, a mislim da znam tko si bolje ti je da se makneš jer nije prije bilo sreće a nema je ni sada. Jebeš budalu!

25 rujna, 2007 17:16  

Objavi komentar

<< Home