srijeda, listopada 03, 2007

war has begin at the night

I'm waiting for the night drifting away
On the waves of my dreams to another day
I'm standing on a hill and beyond the clouds
The winds blowing still and catching my doubts
I'm hunting on the night the slave to my dream an illustrated seen decends in the steam
We're playing for the fights emotional games
I'm turning off my eyes and hiding my shame
A neverending dream a dream of you

I believe I received a sign of you tonight
I want to hide my feelings too as you do and I want to be with you
..........................................





8 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Nemoj otvoriti oči,
tama će te oslijepiti.
I nemoj raširiti ruke, očaj ćeš zagrliti.
I nemoj slušati, previše je toga rečeno.
I nemoj pitati zašto,
ne da mi se odgovarati.
I nemoj me pratiti,
ništa ne možeš naučiti.
I nemoj pjevati,
svijet je gluh.
I nemoj pjevati,
ti si nijem.
I nemoj, nemoj me voljeti,
jeke brzo prolaze.

I try so hard(...)
In the end it doesn`t even matter...

04 listopada, 2007 20:06  
Anonymous Anonimno said...

daj ajde
koja je to filozofija.ti mora da imas iq 199 kad takve stvari pises

04 listopada, 2007 23:02  
Anonymous Anonimno said...

Gle, u moje pjesme nemoj dirati jer bi zbog toga mogao/la ostat bez glave... Ja barem imam nekakve kreativnosti... Za razliku od tebe... Nisam se ja potpisala pod anonimno.... ddddddd

05 listopada, 2007 08:46  
Anonymous Anonimno said...

A filozofija? Da, je... Jer možeš protumačiti na više načina... Svaki je jedinstven... Pokazuje ti pravu stranu ljudi i života... Pročitaj pozorno svaki dio i razmisli što uistinu piše... Piše istina... Piše Oporuka živih... Inaće ne volim da se komentira ono što ja napišem jer se zna zašto je napisano... Zato pročitaš, razmisliš i odlučiš...

05 listopada, 2007 08:55  
Anonymous Anonimno said...

Lp ...

05 listopada, 2007 14:28  
Anonymous Anonimno said...

oprosti ako sam te uvrijedio.nije mi to bila namjera.live long and prosperous!!!!!!!!!

06 listopada, 2007 12:33  
Anonymous Anonimno said...

Možda u zadnje vrijeme brzam sa zaključcima pa sve shvačam kao uvredu... Kako god...
"Život je na kraju krajeva samo čekanje da se dogodi nešto drugačije od onoga što radimo a smrt je ono na što se možemo osloniti..."

08 listopada, 2007 11:34  
Anonymous Anonimno said...

Teške droge, teeeške! Život je negdije vani ne u 4 zida i u vašim malim glavama.

09 prosinca, 2007 12:44  

Objavi komentar

<< Home