utorak, veljače 02, 2010

RODJENDAN

Sada kad sam za jos jednu godinu stariji shvacam bit i sustinu rodjendana , jucer sam se zagubio u predgradju pa sam imo cijeli sat u miru razmisljat o nicemu , i u cijelom to ne misljenju dosao sam to izrazito kobnih zakljucaka ...

Cijeli nas zivo je zapravo bozanska igra sa nama , mi smo samo pijuni na sahovskoji ploci koji se bore za nesto , da bi ocuvali vaznije figure koje su zapravo presudne , no ko je sada u toj igri vaznija figura , zapravo je nema , cuvamo ih i borimo se za nesto imaginarno , umjesto da snagu i volju i razum usmjerimo u nesto vezano za nas individualni razvoj osobnosti . Kazu pogledaj druge , usporedi se sa ovime i sa onime , ima i gorih , dosta si napravio , ne , NE , ne nikada se sa nikim nesmijemo usporedjivati , nicija zivotna prica nije ista , malo je slicnih ali ne postoji ista , nicije sposobnosti nisu iste ... kada se borimo za nesto , bilo to istjerat prvdu , upisat ili zavrsit fakultet , nikad nesmijemo odustajati i uvjek moramo dati sve od sebe , to je poanta dati sve od sebe ...

Ali kao i obicno u nicemu nesmijemo pretjerivati , kada naidjemo na zid nesmijemo lupat glavom , glava je nesto najvrijednije na tijelu sto imamo uz srce i neke druge organe :) ... ali da se vratimo na glavu ona sluzi za razmisljanje a ne da probijamo njome zid , uvjek i svugdje moramo znati gdje su granice jer neke stvari je bolje ne imat i ne napavit jer moglo bi se desit da nam cijelo to probijanje zida izadj na nos ...

Kaze svi gubitnici su uvjek rekli da dali smo sve od sebe , ne ne , nikada nemozes dati sve uvjek ima nesto vise sto jos mozes dati i zrtvovati za plemeniti cilji , samo je poanta u tome koliko smo vezani za tu stvar koje se moramo odreci ... koliko nam je cilj bitniji od stvari koje se odricemo ... to je ono gdje gubitnici grijese , i okrivljuju sve duge odnosno da pocnu sami od sebe ....

TO SU MOJI JUCERASNJI ZAKLJUCI U CILJU PRIMJENE I BOLJIH POLITICKIH PRIGODA OSTAVLJAM NEDOVRSENO ... NASTAVAK UBRZO ( a moda i ne ) :)

4 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Možda i ne.

02 veljače, 2010 16:30  
Blogger dado said...

zasto mozda i ne ???

02 veljače, 2010 16:33  
Anonymous Anonimno said...

Zato što nikad ne znaš. Možda da a možda i ne.

02 veljače, 2010 16:42  
Blogger dado said...

zapravo kao sto sam i sam naglasio sve je ovo Bozanska igra slucajnosti koje su vec same po sebi namjestene , pa se svi pitamo a gdje je tu slucajnost onda ...

03 veljače, 2010 00:47  

Objavi komentar

<< Home