subota, lipnja 28, 2008

Noćna Prijateljica

Čuo sam svoje ime u pozadini ... u magli se okrenem sav uzbuđen , no vidim stara prijateljica ...
zašto to radiš ko ti je ta zašto ... moja opravdanja su bila , ona mi je bila niko i ništa , naravno nisam znao kako da joj objasnim , ona nebi to shvatila ... nakon toga dobio sam odgovor koji sam mislio da niko ne misli pogotovo ne ona ... ja znam , ja vjerujem da si ti najbolja osoba za nju , da si jako dobar i da bi sve učinio za nju ... ali ali ... zamucao sam kako molim ponovi molim te nevjerujem svojim ušima ... da da točno to što sam ti rekla , ali kako da joj objasnim ??? napravi nešto za nju samo za nju ... znam da nisam vrijedan za dalje i da ona ne misli tako ali ... ja ču je poslušat poslušat ču ju ... da definitivno ali ona nema vremena ... no nema veze sačekat ču ... this is the love ...

6 Comments:

Anonymous Anonimno said...

objasni ko je tu ko ... tu si ti i radi se o dvije cure zar ne ???

29 lipnja, 2008 22:19  
Anonymous Anonimno said...

kaj si tak u kurcu jbt.... auh...

01 srpnja, 2008 14:40  
Blogger dado said...

ti đizus ... znaš i zašto i kak sam u kurcu ...

01 srpnja, 2008 14:47  
Anonymous Anonimno said...

Ja nisam kurca skuzio. Nevjerojatno nest. od kud ti to??? Arian

04 srpnja, 2008 21:48  
Blogger dado said...

konju retardirani ... karla ...

ddddd..........

05 srpnja, 2008 01:06  
Anonymous Anonimno said...

Aha...Sad kuzim...To je tvoja jedina ljubav...Nadam se da cete sredit probleme...Arian

06 srpnja, 2008 15:02  

Objavi komentar

<< Home