petak, svibnja 30, 2008

OGULIN

Penjao sam sa ljudima poznatima po zelju =p ...
i pjevali smo :

ogulinsko zelje jedemo mi
tome se radujemo svi

od njega zdraviji smo mi
i stoga penjemo bolje nego vi

šalu na stranu , bil je ubitačno vruće i sparno u dvorani , oznojio sam se samo dok sam se presvukao hh... počeo sam se malo zagrijavat na bulderiću težine 8a , samo malo da rukice istegnem jer je to pre veliki zalogaj još za mene ... krenuo sam od početka , laganu 4 , onda jednu problemsku peticu sa plafonom , na kraju sam penjao ttp ( dotakni vrh na (engleskom)) ... ocjene 6a , nije bilo lagano , do vrha sam morao čak i skakati ... shvatio sam da ne postoje loši ljudi već oni koji su dobri i oni manje dobri , a kako napraviti da i ti manje dobri ljudi budu bolji prema tebi , umjeće je ratovanja ... samo treba se ponašati smireno i prije svakog postupka razmisliti jer postoje dobre i bolje odluke , samo je pitanje reakcije na odluku , jer sve se svodi na akciju i reakciju , takav je život ... pun karme ...

evo par slikice sa te problemske 6a ...


tu počinje problem namačem ruke u magnezij

problem završen još je ostalo pol metra do vrha , to se nije isplatilo ni slikati ... hh


ovo je moj uzor ima malo čudno ime zove se chris sharma i penje 9a+ , do toga če mi trebati barem još 4 godine penjanja ... evo i linka

http://www.youtube.com/watch?v=UlcQ3mxlNfs

5 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Kada mene vodiš na stijenu ??

01 lipnja, 2008 22:07  
Blogger dado said...

imam dosta obaveza , vjerojatno če mo se za ljeto vidjet u paklenici ...

05 lipnja, 2008 13:56  
Blogger david santos said...

CAMPEONATO EUROPEU 2008

8/6/2OO8

ÁUSTRIA 1 CROÁCIA 0
ÁUSTRIA 0 CROÁCIA 0
ÁUSTRIA 0 CROÁCIA 1


FAIR PLAY

05 lipnja, 2008 16:50  
Blogger dado said...

ÁUSTRIA 1 CROÁCIA 3

onak dddd

06 lipnja, 2008 11:16  
Blogger dado said...

da jebate lik ipak si ti imo pravo ... jedva smo pobijedili 1 : 0 ... da i ko da ti mene razumiješ uopće , kaj se ja trudim ....

09 lipnja, 2008 21:55  

Objavi komentar

<< Home