nedjelja, siječnja 06, 2008

WRONG TURN

od 31.12.2007. odlučio sam napravit drastične promjene jer mi je život koma ... sjebo sam ga totalno od sada pa na dalje ubuduće zapisat ču na papir svakoga ko me istuče , a prva mi je ova mila koja mi pije krv na slamku i sere po meni a kada joj treba pomoć ja sam dobar kao rame za plakanje ...
ne vjerujem da ljudi mogu biti tako pokvareni ... no poanta cjelog života je za neke ljude novac , za neke iskoristit a ništa ne dat ... riga mi se od toga no živimo u svjetu gdje se sve vrti oko novca jebo ih novac ima stvari koje treba zaštititi od novca kao recimo ljubav to je nešto najljepše u životu , ali ona prava ljubav , obostrana gdje jedan partner drugom pomože gdje dolazi do uzajamne pomoći i podrške, prava ljubav nije nikada samo ljubav ona vuče i osjećaj prijateljstva , zaštite, pouzdanja i neznam čega ne ona prava ljubav dolazi rijetko ali zato ju treba čuvat .
Sada mi je jasno zašto ju treba čuvat sada kad ju više nemam ... jadno i patetično da to vidim tek poslje nego sam to imo u rukama ali sada mi je žao ... jutros sam dobio poruku zbog koje ne želim više živjet zbog koje se sam sebe gadim ... Neznam kako ali opet sam sam srušio , povrijedio pravu ljubav ( bivšu ) opet i opet iz dana u dan ja ispadam sve veći gad ali ja to nisam i neznam zašto ali znam ko me prca ... nije važno zašto ali osoba koju voliš i zna da ju voliš i trebala bi znati da mi više nije ni na kraj pameti da ju povrijedim ona vjeruje drugima ( neznam kako ali znam šta i gdje i koja joj je osoba rekla , u detalje znam šta joj je rekla ne vjerujem ali znam ) ...
No neznam zašto meni treba tako dugo da ju prebolim a ona je već odavno mene prestala voliti ...
JA SAM ZAVRŠIO SA EPIZODOM JEDNOM U ŽIVOTU I NE TREBA MI DA ME NEKO ZAJEBAVA NETREBA MI DA SAM PIJAN I MRTAV IZ DANA U DAN ... ŠTO VIŠE TUGUJEM UMIREM SVE VIŠE I VIŠE A NIKO MI NIJE SPREMAN DATI RUKU OSIM JEDNE OSOBE OD KOJE NE ŽELIM ZATO JER NJU ČE TO VIŠE BOLJET ... ZNAM SAM DA IMAM POTPUNO JEBENO DRUGE PRIORITETE U ŽIVOTU NIJE MI VIŠE VAŽNO ŠTA DRUGI MISLE O MENI IMAM PAR PRIJATELJA KOJIMA JE STALO I KOJI SU ME ČEKALI 4 GODINE I JUČER SAM SHVATIO DA SU ONI BILI TU KAD NISAM NI RAČUNO NA NJIH NE VJERUJEM DA JE TAKO ALI JUČER SAM VIDIO DA JE SVJET OKRUTNIJI PREMA TEBI DOK MU NE POKAŽEŠ ZUBE , ISPRAVIŠ KIČMU I U GLAVU GA DRKNEŠ ( mrzim ceo svet - riblja čorba )

SLIKE SA ONE ONE - JUMP TRICKA ( ostrija ) - X - GAMES



prvo malo spuštanja tu sam pocepo svoj narančasti šuškavac dolje slike sa svojim žuto-crnim kostimićom he he ...

13 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Ma neće nju to boljeti... Ona je prejaka za to... I bolja od boli i od svega... Opet si zajebo... Ok, neću ti to nabijati na nos... Sorry... Ne znam, neću ti reći da nikada nije kasno jer nisam sigurna u te riječi... Nekada je... Ja znam da se meni pruži neka nova prilika za nešto rekla bih da je kasno jer je previše toga upleteno u moj život a previše toga je nestalo s vremenom...
Ne znam... Ja sam ti rekla da ću ti biti vječna frendica... Jer si mi s nekim riječima pokazao da si drugačiji od onoga što si nam svima nudio na pladnju duže vrijeme... Možda bi sada trebao postati takav i prakticirati to u ostatku života...
I molim te, nemoj samo sjediti i plakati jer to nije rješenje... Vjeruj mi ja to najbolje znam...
Čujemo se...

06 siječnja, 2008 16:03  
Anonymous Anonimno said...

Ovo sjediti i plakati ne znaći u doslovnom smislu već kao sam izraz da odustajanje...
Do not give up your hands from life... It`s worth of trying...

06 siječnja, 2008 16:06  
Anonymous Anonimno said...

ja ne vjerujem da si se promjenio ... mislim koliko sam vidla jesi sada ljepo izgledaš ne ponašaš se djetinjasto , ne bariš više klinke od 17 godina , ne bariš više uopće ... jeate da nisam te ni vidla da piješ ... čudno počo si se bavit sportom , lijepo i čujem da ti karla neš srala da kak se ti to ponašaš ... ne obaziri se znaš da je ona ta koja ne zaslužuje tvoju ljubav ... drš se ubrzo če mo se vidit ... pozz te cjela ekipa ovdje iz rijeke ... kiss

08 siječnja, 2008 23:06  
Anonymous Anonimno said...

eto sad si i to čuo i budi sretan shta ti je to rekla jedna od tvojih mnogih "prijateljica",valjda je onda istina

11 siječnja, 2008 00:49  
Anonymous Anonimno said...

Dackoooooooooooooooo. gle, nemoj se bedirat, ima vremena, sve ce se poslozit. ovaj tekst si jako dobro napisao, a najbolje ovaj dio s milom jer je totalna istina. al gle...Kladim se da ni CHUCK NORRIS nije konstantno imo srece u ljubavi. on je imo samo srece u sklekovima. haha. ajde dacko oporavi se pa idemo opet na litru i vodu prije teretene, i curicice barit.haha

13 siječnja, 2008 16:23  
Anonymous Anonimno said...

Evo pjesmice za sve moje curicice , glasi ovako nekako :

Malena , noćas srušio se svijet
Malena , sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe

Malena , oduvijek si znala tko sam ja
Malena , ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti, sve se smiju ko ti
Kako su lijepe samo da znaš
Sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti
Sve su moje a tako sam sam


Malena , kako ću bez tebe sutra
Malena , falit će mi s tobom jutra
Ima drugih , ima boljih , ali nebo zna
Samo ti si moja malena !

15 siječnja, 2008 18:08  
Anonymous Anonimno said...

Tako da se ne bi koja osjecala izostavljeno , sve ste bile bitne , sve ste bile jednako naivne i popusile ste moje finticice da sam se promijenio . . . E pa nisam , niti ikada hocu jer mi je ovako super i nista mi ne fali :
Meni malo koja neda
iskusan ko stari deda
svaku furam nema beda

Za sve vas naivcine evo : ostao sam uvjek isti - vaš cica mraz Dacko ! ho ho

15 siječnja, 2008 18:13  
Anonymous Anonimno said...

Sam malo a ko je uopće popušio da si se promijenio? A? Daj si nemoj umišljat stvari i prestani se dopisivat sam sa sobom! Jesus

15 siječnja, 2008 18:33  
Blogger dado said...

DA MATEA POGODI MI PASS PA ČE TI I NEKO POVJEROVATI ... HE HE

15 siječnja, 2008 22:18  
Blogger dado said...

da i kaj misliš da češ me naživcirat što te odjebavam ... molim te daj se skuliraj malo ! i da pogledaj si film John Tucker must die daj pliz ... mislim neda mi se dop s tobom jer neda mi se ... neću te vrijeđat jer jednom si mi pomogla a neda mi te se više trpit ni ko frendicu čim mi ovakva sranja pišeš .... dddd

15 siječnja, 2008 22:21  
Anonymous Anonimno said...

Hey!
Evo da ti se i ja malo javim...
Sorry što sam zajebala za praznike...(opet),al nisam očekivala da ću bit 'prisiljena' provest 2 tjedna u krevetu...
Ovaj puta neću ništa obečavat dok 100% budem sigurna u to!
Bilo bi lijepo da se javiš koji put,do tada pozz
Anna Scott

23 siječnja, 2008 13:42  
Anonymous Anonimno said...

"I always loved running - it was something you could do by yourself, and under your own power. You could go in any direction, fast or slow as you wanted, fighting the wind if you felt like it, seeking out new sights just on the strength of your feet and the courage of your lungs."

POgledaj ispod površine...

24 siječnja, 2008 10:43  
Anonymous Anonimno said...

Ima toliko toga u životu... Ja sam zaglavila u oluji... Danas sam izašla... I... Ugledala sam sunce... I tako odustala od nekih stvari...
Možda ne shvačaš ali trenutno ovo je bolna istina koja ne ubija mene već nekoga drugoga...
I give up...

24 siječnja, 2008 10:46  

Objavi komentar

<< Home