ponedjeljak, siječnja 28, 2008

T A R A P A N A

Jučer sam napravio posljednji lom srca mislio sam da nije to važno ko koliko pati koga koliko srce boli poslje mene važno je da nisam više isti da sam vidio koliko boli kad ti voliš a druga polovica ne ... kakva je to veza kakva je to ljubav važno je da veza bude jedno da su dvije osobe jedno da funkcioniraju ko jedno da nema iskorištavanja ... naravno vezu nemože stvorit ljubav jednog doduše ja sam se uvjerio da može ali opet nema veze ... važna stvar je naglasit da ljubav nema granice , nema roka trajanja , nema boli u ljubavi no jednom kada ju uhvatiš treba ju držat čvrsto ako treba za sebe treba ju uhvatit i ne puštat ali ali naravno ali uvjek je ali dok sam ja slamo srca dok sam ja šarao nije bilo važno no kada sam vidio od osobe koju sam cjenio koju sam volio da me nije voljela koliko boli osjećaj da nisi napravio ništa što si mogo iz jednog razloga koji se zove ljubav a onda nakon 9 mj. veze vidiš tj. čuješ od te osobe da si bezveze bacio no ja i dalje kažem nešto u što uložiš vrijeme nikada nije uzaludno bačeno vrijeme i koliko god ta šala prema meni bila neslana meni je bilo prekrasno voljeti ...

M Y D R E A M

4 Comments:

Anonymous Anonimno said...

ček ko ti nije uzvratio ljubav ... kaj se nisi ti samo u karlu zaljubio ... kak je moguće da ona tebe nije voljela...

31 siječnja, 2008 08:05  
Anonymous Anonimno said...

Sjedni.
Ne tu.
Preko puta.
Moram te vidjeti.

Ne, ne prekidaj me.

Šuti.

Pusti me da ti kažem
Ono što sam već trebala reći.

Kad trebaš doći,
Bojim se tvog dolaska.
Zbog nedolaska.
Jer,
Ako kasniš samo pet minuta
Srce mi je u dlanu
I moja me ljubav
Ili možda strah boli.

I zato me smijem kasniti.
Već sutra može biti kasno.
A nisam ti još rekla
Kako i koliko te volim.

Volim te tijelom,
Pokretima,
Pogledom,
Dodirima,
Riječima.
Volim te smijehom i suzama
Volim te tugom i brigama.

Ne.
Ne gledaj me zastrašeno.
Ljubav,
Ma kakva bila:
Neispunjena,
Sretna,
Lakomislena
I površna
Prava i zauvijek…
Boli.

01 veljače, 2008 18:08  
Anonymous Anonimno said...

Ovo ne znaći apsolutno ništa... Samo sam našla taj tekst pa sam htjela pokazati koliko sam u pravu... Možeš biti sretan što si sposoban voljeti i što si volio i VOLIŠ ali opet uvijek boli... uvijek...

01 veljače, 2008 18:11  
Anonymous Anonimno said...

još vjerujem u čuda
i u nas oboje
i reci da če ovog puta biti sve što želim ja
kaži da si mene čekala
i reci kako ovog puta nema roka trajanja
prava ljubav nije POTROŠNA


dacko .... nedaj se stari cur su ko bus jedna ode drugih deset dođe

03 veljače, 2008 11:07  

Objavi komentar

<< Home