ponedjeljak, svibnja 12, 2008

rock & roll

piva je tekla u potocima ... tako je bilo pred 3 mjeseca sada je počelo i gore sex, drogs & cajani , ubit ču svoje društvo počeli su slušat svi narodno , ja to ne slušam , ja slušam harmoniku , ono znate iz duše ... tako je bilo i bit če neznam zašto ... bio sam na tri koncerta

ROŠTILJ
- naravno neizbježno sa šmickom i mišom ... naložio sam vatru ko stari indijanac ... ali ubit ču mišu koji je zbušio gumu na povratku pa sam izdahnuo gurajuči njegov bike , a mislim da je i šmic umro vozeći ga sve od duga rese pa do doma ... da još uvjek taj bike stoji kod mene u garaži , a moja roba uredno kod šmica ... hh .. bilo je pre dobro ... i da još jednom puno hvala šmicku na kapici , pre dobra je izgledam ko stara dacara ...

CONNECT - tarabe u aquariusu u zg-u private party ... pre dobro ...
- bilo je ludo i nezaboravno upozno sam cijelu ekipu osobno , napio sa njima bilo je cooll

THOMPSON - ja sam domoljub i morao sam se prisjetiti balada ...
- bio sam sa starim frendom zvanim čoper hauba šmrk , neki ga se sječaju sa prijašnjih postova

BIJELO DUGMe - jao više sam blejo u jednu plavušu neg pratio koncert ..
- bilo je tako dobro da sam znao 5 pjesama , i to samo one znate iz duše ..

ZAVRŠILA JE ALPINISTIČKA ŠKOLA

- jedino toga mi je žao neva više free izleta ( ja sam bio instruktor ) jej


PAKLENICA

naravno šećer na kraju ..
prvi dan sam penjo samo sportske smjerove težine od 5a pa sve do 6a +
drugi dan sam se uputio na smjer imenom nosorog sa jednim svojim drugom , uspješno smo ga ispenjali ... hvala borisu i igoru i posebno mariji ...

slikica jedna sa nosoroga

4 Comments:

Anonymous Anonimno said...

da da. morat cemo misu ubit. umro sam do doma. al bilo je predobro na rostilju. najbolji rostilj do sada. i nema na cemu na kapici. obeco sam ti a tak i tak tebi bolje stoji neg meni. u subotu u zg. arian

13 svibnja, 2008 11:56  
Blogger dado said...

naj vjerojatnije ... nisam još 100% ali imam to u planu

13 svibnja, 2008 21:43  
Anonymous Anonimno said...

De si dac!!
Jesi se rastrijeznio čovječe??
E, nemrem vjerovat da se ne sijećaš onog Buba-Dac...
ČAk si skakao ukrug i pjevao to s nama....
Nisi normalan...
Da te podsjetim...


Usput, fakat operi noge do iduće subote, da ako završiš bos ko ove subote da ti barem šuze mirišu dok ti ih oblačim pijanduro jedna =)=)=)

Aj pozz ovo je samo da vidiš da ipak neko čita tvoj blog...

P.s. Slijedeće subote ja plaćam rundu...

POzz, Ico

18 svibnja, 2008 20:30  
Blogger dado said...

a u kurac ovaj vikend moramo kupit bar gajbu pive da se svi napijemo i nisu mi noge smrdile neg tenesice ... hh

buba dac ...

20 svibnja, 2008 15:55  

Objavi komentar

<< Home