srijeda, srpnja 09, 2008

ŞVE NEVOLJE KAD UDARE , NAZDRAVI i ZAPJEVAJ

Nedaš mi mira , poput leptira ,
piješ mi krv poput vampira ,
sječanja me muče, zato što sam
srušio naše snove poput kuće.
Krvari mi duša, udebljo sam se
i narasla mi je guša i
sada samo golubovu pjesmu slušam .
Možda svatoš koliko dobar sam bio,
zašto sam te lancima za sebe vezat htio ...
da zajedno provedemo sve noći i dane ,
da skupa nas sireno moja pojedu pirane .
Al ti sad imaš novi život i novi zub ,
tebi ide super , a ja okolo šećem lud,
ti dobivaš poklone , ja pozive za sud .
Oko mi iskopaj molim te ,
ionako svi znaju budalu koja do groba voli te ...

Ponekad sjednem i razmislim,
Ponekad uzmem neš da se razbistrim .
Mislim o životu i šta bi s njim ,
kako da ga namjestim kao program daljenskim .
I kad nemam ništa imam oči za plakanje ,
šalim se ...
to sam rekao da ohrabrim se,
i dok iz govana vadim se ...
Možda neš neznam , al znam da vrijeme leti ,
kako da uspijem mislim nul-dvadesetčetri,
jer ljudi ovdje žive od danas pa do sutra ,
i udarci što primim mene čine jačim ,
moram sutra uspjet na bilo koji način ...

4 Comments:

Anonymous Anonimno said...

hrpa problema a nigdje rješenja???
imam ja riješenje za tebe ...
idemo penjat u paklenciu ili ravnu dragu ??? javi čim prije
iris

14 srpnja, 2008 07:55  
Anonymous Anonimno said...

danas se ide na kapelu u 12 pred društvom je polazak ...

19 srpnja, 2008 10:10  
Anonymous Anonimno said...

joj dac, kad cemo opet poker? bilo je predobro...morat cemo sad za malo vece pare jer moram nest vise zaradit. hehe
Arian

19 srpnja, 2008 19:04  
Anonymous Anonimno said...

hh ... mogli bi ... večeras

21 srpnja, 2008 11:51  

Objavi komentar

<< Home